Našim zákazníkům jsme na blízku i v oblasti technické podpory. Pomáháme s instalacemi softwaru, optimalizujme jejich výkon a v neposlední řadě poskytujeme radu v okamžiku, kdy si uživatele neví rady nebo narazil na technický problém.

Neustále hledáme a zjednodušujeme cestu, jak být s naším zákazníkem v kontaktu, zejména v okamžiku, kdy to je nejvíc potřeba.

HELPDESK

Pro své zákazníky s uzavřenou maintenance nebo servisní smlouvou poskytujeme služby HELPDESK. Veškeré dotazy lze směřovat přímo na emailovou adresu: serviscad@hsicom.cz nebo se lze přihlásit do zákaznického portálu na helpdesk.hsicom.cz

Všechny požadavky jsou evidovány pod jedinečným číslem a lze sledovat postup jejich řešení.

Návod na použití portálu HELPDESK.

Vzdálená technická podpora

Pomocí aplikace Teamviewer jsme schopni se připojit přímo k zákazníkovi a vyřešit všechny jeho požadavky přímo na jeho pracovní ploše.

Vzdálenou technickou podporu poskytujeme ve všední dny v rozmezí 8:00 až 16:00.

Stáhnout klienta Teamviewer

  • FTP server

    Na našem FTP serveru najdete zejména:

    • Maintenance packy pro aktuální vydání softwaru
    • Obecné informace o novinkách a produktech
    • Utility a makra

Otevřít klienta FTP

cs_CZCzech